+48 32 258 60 81

ul. 1 Maja 3 Katowice

Menu

Warunki rezerwacji

Rezerwacja dokonana za pomocą strony internetowej www.senator.katowice.pl odbywa się w trzech etapach:
Etap 1: wybór pokoju hotelowego, ilości gości i terminu pobytu
Etap 2: wpisanie niezbędnych danych osobowych i kontaktowych (uwaga! podany adres e-mail musi być adresem prawdziwym i używanym, gdyż na podany adres zostanie wysłany mejl z wstępnym potwierdzeniem rezerwacji)
Etap 3: Potwierdzenie warunków rezerwacji i polityki prywatności

Po wymienionych wyżej trzech etapach rezerwujący zobaczy potwierdzenie dokonanej przez siebie rezerwacji. Na podany adres e-mail zostanie także wysłana wiadomość z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
UWAGA! Zarówno potwierdzenie wyświetlone na stronie, jak i wysłany automatycznie e-mail nie stanowi ostatecznego potwierdzenia rezerwacji!
Ostateczne potwierdzenie rezerwacji następuje wraz z kontaktem ze strony pracownika Hotelu Senator (kontakt mejlowy lub telefoniczny), w którym podana zostanie informacja o tym, że rezerwacja została ostatecznie potwierdzona.

PŁATNOŚĆ
Płatność za rezerwację dokonywana jest na miejscu w Hotelu, po przyjeździe gościa.
Hotel nie wymaga przedpłat.

ODWOŁANIE REZERWACJI
Odwołanie rezerwacji jest możliwe do dwóch tygodni przed ustalonym terminem początku pobytu w hotelu.
Za odwołanie rezerwacji do tego czasu hotel nie pobiera dodatkowych opłat.
Rezerwacja zostaje odwołana po potwierdzeniu ze strony pracownika hotelu (mejlowym lub telefonicznym).
Za odwołanie rezerwacji po terminie 2 tygodni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w hotelu, hotel może obciążyć rezerwującego dodatkową opłatą, nie większą jednak niż wartość rezerwacji.

POZOSTAŁE USTALENIA
Wszystkie sprawy, których nie obejmuje niniejszy regulamin, zostają rozpatrzone w oparciu o obowiązujące przepisy polskiego prawa.

×

Log in